Smällt lite redan!

 

Äntligen!

HOLA!
Hur mår ni? Nyårsafton idag ju, så skönt med nytt år och nya grejer som ska hända. Hoppas att det nya året blir ännu bättre än 2012. Bloggen  ska bli större osv. Hoppas verkligen på det bästa!
 
Nej, men det är så att äntligen går dett uppdatera min gimp. Så nu kan jag ladda ner penslar och så. Äntlgen säger jag bara! Har inte gått på hur länge som helst. Äntligen.
 
 

"I hear your heratbeat to beat of the drums"

 

GOTT NYTT ÅR!

 
Tumblr_mfw0d7lu021rrptnwo1_500_large
 
NU SLÄNGER VI BORT 2012, OCH LÅTER 2013 BLI ETT NYTT ÅR!
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA. 

Så jävla rolig hon är!

 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!

Önskerubrik?

Hoola!!
Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om här på bloggen. Så om ni har några förslag så får ni hemskt gärna lämna det i kommentarerna. Jag skriver mest om vad jags ka göra på dagarna.
 
Just det, jag har mylovebasket så där får ni gärna kolla i min webshop. 
Klicka HÄR för att komma dit.
 
 

Min 1 åriga kusin skriver ett inlägg ;)

  -. ,, .-m-udxhyn sxbgrdhfdfbghy7r5ythhy34eyg4e h3hwe
 
 

Angående desigen :/

Hallå!
Tänkte svara på varför bloggen ser ut som den gör. Igår så skulle jag lägga in en enkel design, med inte så mycket extra osv. Jag hittade en, alltså den jag har just nu. Men jag har bara inte hunnit lägga in min header och min profilbild. Men nu vet ni alla fall att det är på väg. Mitt gimp har heöt fastnat, så jag måste starta om datorn. Kommer att ta åratal ;)
 
Jaja, nu vet ni det i alla fall :D
 
 

Vaknade lite sent, kanske?!

Hello!
Vaknade halv 11 idag, lovar att det är det längsta jag någonsin har sovit. Men man får väl passa på när man ändå har lov, right? Nej, idag så har jag absolut inget att göra! TRÅÅÅÅK. Vi ska åka hem klockan fyra, och jag har inte packat alla saker ännu, whoops ;) Så det är väl dagens måste. Vi ska väl dra oss mot båten runt halv tre. Kommer inte kunna uppdatera förrens jag är hemma i Stockholm, men jag lägger in lite tidsinställda så ni vet :D
 
Hoppas att ni är nojda med min uppdatering om dagarna, och att jag inte tråkar ut er allt för mycket ;)
 
 

Dagens citat!

Tumblr_mft0w7jo8l1rlvv5ro1_500_large
 

Dagens inspo

Tumblr_mft3vmglqv1rln8vao1_500_large
 

Saknar Stockholm...

HOOLA!
Sitter och myser lite nu, äter osbågar gör jag också. Mysigt! Imorrn så åker vi hem till Stockholm igen. Saknar allt där hemma, gillar inte "landet" så mycket. Eller asså jag bor ju i Visby när jag är på Gotland men det är typ ända så himla off ifrån allt. Gillar ju när det är nära till typ allt osv. Hatar att inte kunna typ åka in och shoppa lite när man vill utan att behöva be om skuts o så. Men visst är det mysigt att inte ha nära till allt ibland, men det blir faktiskt tråkigt i längden....
 
 

Shopping idag igen- visar imorrn :)

Hello!
Kom hem för ett tag sen, köpte lite saker. Kommer att visa allt när jag kommer hem (alltså hem till Stockholm). Då har jag ju systemkameran och då blir det bättre än mobilbilder tänkte jag. Köpte bland annat en tröja, stickat såklart nu till vintern. Den kostade bara 199, men fick den av mamma i alla fall. Kollade också på ett par sjukt snygga jeggings på Carlings. Typ alla på youtube har dem och alla tyckte att dem var sköna. Då var jag tvungen att pröva dem, och det är inget skämt! Verkligen dem skönaste byxorna som jag någonsin har prövat. Dock kostade dem 400 kronor, så lite för pricy för en fattig 12 åring ;) Men jag fyler ju snart år, och då kan jag köpa dem.
PERFECT! :D
 
Tumblr_mfsnnwd9jq1rueqolo1_500_large
 

Har nyss vaknat...


Fanbild💗

Asså har jag bästa fansen eller vad?