Finisar :)

Hejsan!
Idag blev det inte något att tala om shopping, en ögonbrynsbortse.
På Hollister så var det helt fullt med folk så man fick fan boxa sig fram!
 
redigerade bilden i gimp :) ♥

Om dagen idag..

Hejsan alla fina läsare!
Tack för den fina statestiekn som ninger mig, det värmer :)
 
Jo, igår så startade jag och Mika en beautyblogg tillsammans.
Vi har chattat på facebook mycket och har inte kommit på något bra namn.
Men igår så kom Mika på ett gryymt namn :D !
 
Vi hoppas att ni kommer att gilla bloggen!
Jag kommer självklart att vara kvar på denhär bloggen också, men där kommer
det komma upp mycket skönhetstips osv.
 
Jo, iadg så ska jag in med min farmor till stan. Detr ska bli kul, ska iin på Hollister
en snabbis och kolla om dem fått in något snyggt ;)
Men jag kommer nog inte kunna göra några mobilbloggar så det får
heöt enkelt vara dålig uppdatering på bloggen idag. Igår så gjorde jag ett tidsinställt
inlägg och det skulle kommit upp runt 12 igår mitt på dagen. Men när jag kommer
hem och kikar in på bloggen så har det inte kommit upp, konstigt :(
 
Il_570xn.384419593_bpe7_large
 
Glad ahlloween föresten, kommer upp lite mysiga halloween bilder senare :)
 
Puss♥

Ska in till stan ida

 

Vad köpte jag igår?

 

Lite shopping idag :)

Hejsan!
Har varit hos farmor hela dagen, är där fortfarande. Men vi tog bussen ner
till centrum en snabbis för jag skulle ha lit saker. Jag fick ett nagellack och ett mobilsmycke 
utav henne, puss på dig farmor :) ♥
 
Men bilder på det kommer upp sen när jag kommer hem. Imorse innan jag
åkte till farmor så spelade jag in en video där jag pratar om mina
ögonbryn osv. För den var väldigt efterfrågad på youtube så jag tänkte att
jag kunde göra den då ;)
 
BTW, tack för den grymma statistiken igår, gryymt glad :D
På bara några dagar har den typ gått upp med 60 flera läsare om
dagen, superroligt!!
 
Dscn9664_large
Köpte ett liknande nagellack som är på bilden men en annan färg :)
 
Puss♥

Åhh är så glad just nu :)

Hejsan!
Vill ni veta en sak? Jag har världens bästa farmor :D
Hon har beställt hem ett par Hunters till mig som jag ska få i julklapp!!!
Hur snäll?????
 
 
Puss♥

Godmorgon finisar :)

Hejsan!
Sovit gott??? Det har jag i alla fall gjort :)
 
Idag ska jag iväg och imorrn också men jag kör på lite tidsinställda, blire bra??
Jag vill ju ändå hålla bloggen uppdaterad :D
 
Tack för att ni kommenterar blir lika glad varje gång :D ♥
 
Tumblr_mcnovfi3hb1rjgdkio1_500_large
Puss♥
 
 

Inköpt

Dålig bild, but still ett läppglans i en höstig plumfärg. Endast 10 kronor på Ö&B
 
 

Lunch :D

 
 

Balsametoden?

 
 

What´s on my iPhone??

Hejsan!
Tänkte visa er med bilder just nu vad jag har på min iPhone :)
Glöm inte att följa mig på instagram: onlyyteens
 
Låsskärmen
När jag har låst upp telefonen
Sida nummer 2
Fotografi-mappen
Livsstils-mappen
Action.mappen (haha action)
Socialt
Nyheter
Verktyg
3:de sidan, instagram saker
 
Har ni några frågor om någon app så får ni gärna ställa dem, puss♥

Snygg outfit :)

 
 
 

Snart är det halloween :)

Hejsan!
Snart är det halloween, shit hade nästan glömt. Hehe ;)
 
Vad ska ni göra, klä ut er eller??
Jag ska väl göra något sår i ansiktet men inte gå bus eller godis, känner 
att jag växt ifrån det lite!
 
Tumblr_mcingyqvuu1rc0pruo1_1280_large
Jag hade egentligen tagit en egen bild på ett sår som jag gjorde igår men den blev felvänd
och ville inte fixa sig så det fick bli såhär ist. :)
 
Puss♥

Videoblogg :D

 
Min youtbe: linnea711
 
Puss♥
 
 

Videoblogg påväg :)

Jehåå, bild på mig :) ♥