Om min dag

Började skolan som vanligt, men det hände inget speciellt så ingen orkar höra på vad som hände i skolan. Efter skolan åkte jag hem till min fina farmor och pluggade lite osv. Gjorde klart alla läxor så nu slipper jag dem till på....fredag.......! När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, chilla osv.
 
Jag och min fina lillebror :)
 

HISS

 
Skinnjackor med päls är så grymt snygga, vill verkligen ha en! 
 
 

Tisdag

En lärare som förstör humöret för en hel dag. Hata skolan ibland alltså.
 
Kommer inte berätta vad som har hänt, men det är därför jag inte har bloggat. Blev lite mobilbloggning igår men det får väl duga. Blir verkligen sjukt glad när ni kommenterar :) Puss på er alltså, verkligen!
 

Vad tränar jag?

Jo, har fått denna fråga ett antal gånger och tänkte svara på den nu. Jag tränar konståkning 2 ggr i veckan. Jag kan berätta mer om min träning osv. i ett separat inlägg men nu vet ni det i alla fall :) <3


Trååkkarrrrr

Hejhej!
Sitter och har skit tråkigt, glömde idrotts kläder idag och fick inte vara med... Sen så slängde Samuel 2 glas vatten på mig. Tack tack! 😡


Träning idag :D


♥before i die♥

3104183255_1_9_ugvnnbyn_large
 
Tumblr_mgsaviuzd01s3dpjxo1_500_large
 
387026_3765040503198_646923366_n_large
 
Tumblr_mh9bfjfvye1rq3190o1_500_large
 
Kommer mer sen :)

♥inspiration♥

Tumblr_mh5ev7q51s1r68pp3o1_500_large
 
Tumblr_mha16xldz01rdk1lvo1_500_large
 
67465_488115154558032_2066572933_n_large
 
Hxbbvkl4qy4_large
 
 

Kommer snart hem :)

Sitter hermma hos farmor just nu och väntar på mamma och pappa. Sov här inatt.
 
Asså igrå hade jag verkligen as kul, var med Ebba och Kevin och vi hade verkligen superkul. Jag och Kevinville baka men det ville inte Ebba men vi gjorde det ändå. Vi skulle baka kladdkaka men vi hade ingen kakao kom vi på så vi hade i lite karamellfärg istället. Haha, jag och Kevin åt smet sen slängde vi det :)
Kevin sminkade sig och vi kollade på L.O.L hahaha!
 
 
 

Drar snart :)

FREEDAG! Gud vad skönt. Sitter och chillar lite innan skolan just nu, och ikväll ska jag fira en av mina kompisar. Vi ska väl hitta på en massa skoj osv. Måste dra och handla ne liten present till henne efter skolan idag, blir nog en FIT me Foundation. Jag  kan säga d i bloggen för hon läser inte den ;) 
Vad ska ni görs ikväll?

Hoppas ni får en bra dag så hörs vi :) 
 
 

Benjamin Lasnier ♥

 

Ebba gäst bloggar♥

hej alla läsare nu är det dags att ni följer mig på instagram jag heter Ebbis_00
 
 
 
 
 

Tack Caty!

Gick nyss in på Catys blogg och fick ännu mer inspiration till mina drömmar osv. Känner mig så himla pepp på livet just nu. Vill klara skolan och sen följa alla mina drömmar, eller det skulle inte sitta fel om en modell agentur kunde kontakta mig nu ;) Hhaha! Men jag tänker fasen visa att man kan komma hur långt som helst med drömmar och självförtroende! Ni ska få följa med, ska satsa på bloggen. Få många bloggläsare, sen jobbar vi oss uppåt babes!
 
 
Dont_say-227769_large
 
 
 

Lyckan i LA!

Ahh, jag får så himla mycket inspiration utav det här programet. Det är så jag vill ha mitt liv, young and wild!
Inga gränser, så kommer jag leva mitt liv. Fullt ut verkligen. Kommer lätt flytta dit efter studenten, kommer inte bo i Sverige hela livet.
 
 
 
6lkfygdmisc_large
 
 
 

plugg nu! :(

Hemma ifrån skolan, men måste ta tag i lite plugg tills på fredag. Undra om vi hade franska läxa också?!
Måste ta reda på det också, sen har vi ett arbete om trafiken i Europa...Orkar verkligen men måste.