Internet

Döör, vårat internet är sjukt segt i slutet av varje månad...Det är den ända anledningen till att jag inte bloggar. Får nytt internet på torsdag tror jag så jag hoppas ni står ut. That's life lovers!

BUT SHIT IT WAS 99 CENTS! ♥
 
Snääääälla kan ni gilla denhär bilden på min instagram, vill så gärna ha 100 likes på den :)
Jag heter @liinneaahlqvist på instagram, snällasnällasnälla?!
 

Vaknat

Godmorgon !
Hur är det med er? Med mig är det bra, jag vaknade nyss och ligger i sängen och kollar mobilen. Idag har jag inga större planer, ska kanske vara med Maria men inget är bestämt än. Jag vet att jag inte ska uppdatera med mobilen men ibland är det lättast.


Dagens inspo

Tumblr_mig1cd2xqy1riyuoxo1_500_large
 

Dagens citat!

295511_346862562097342_534893563_n_large
 

.....

Jag får frågor hela tiden om hur jag sminkar mig till vardags, och hur jag får så "fin hud". Ska jag vara ärlig så är jag väldigt slarvig när det gäller sånt, jag tvättar bort sminkeet på kvällen det är det jag gör. Jag använder inte olika hudvårdsprodukter osv. Sminket som jag använder kommer ifrån Kicks.
 
Det här är BB-creamen jag använder. Jag använder den iställlet för foundation och en BB-cream gör aå att huden får "andas" och att typ inte porerna blir igentäppta. Denna ska inte täcka lika bra som en foundation utan bara jämna ut huden. Jag fick min i födelsedagspresent, men den ligger under 100 kronor så det är verkligen ett tips.
 
Här är min absoluta favoritmascar! Den är verkligen hur grym som helst, den ger låånga ögonfransar och mycket volym. Det finns ärligt inget mer att skriva än att den ÄGER! Den kostar runt 120 kronor.
 
Detta läppbalsamet ser lite roligt ut men återfuktar läpparna grymt bra. På vintern har jag alltid supertorra läppar och i värsta fall brukar dem spricka och börja blöda. Inte kul, men det här hjälper verkligen!
Dock är proset lite högt för ett läppbalsam, den kostar nästan 100 kronor men helt klart värt det!
 

Sportlov

Äntligen sportlov, orkar inte ha skola hela tiden! Nu ska jag vila mig, sova och vila. Just nu istter jag och bloggar, lyssnar på musik och har precis duschat. Nu ska jag klä på mig och fixa till mig sen får vi se vad som händer, blir nog kompis eller något annat kul. Ha de bra !
 
 

Dagens outfit

 
 

Plugg idag också....

Sitter i skolan just nu och vi har rast, idag måste jag göra klart nån sak i so:n. Men jag uppdaterar efter det :)
 
 
 
 
 

Morgon.

Sitter och väntar ut tiden i princip, bussen kommer hel så jag ska snart gå. Kommer uppdatera under dagen. Inläggen blir grymt fula med mobilen men det gör inget. Just det! Jag hade bloggrekord i söndags! Över 120 unika, helt sjukt för mig! Tack!


Sista.

Sista för idag. Har inget att säga.


Hemma nu

Sitter hemma nu, Ebba är här och vi har gjort lite på vår läxa. Tråkigt som vanligt. Aja.
 
 

Rast...

Uppdaterar senare, när jag kommer hem. Jag slutar klockan 3 idag.
 
 


Ny färg....

Så, nu har jag färgat bort dem fula slingorna. Håret blev bättre men inte bra. Men vi kan inte färga mer just nu för då kommer håret bli helt förstört så om 3 veckor så färgar jag det lite mörkare igen. Så jag hoppas att det blir bra då :)
 
Är liiite ljusare i verkligheten.
 

Dagens hissar

Jag hissar verkligen roliga detaljer, typ som glittriga laddare eller så.
 
Sen måste jag bara hissa en app som heter WANLEO, det finns som en sida på internet för er som inte har en s.k "smartphone". Det är som WE♥IT men du kan se vart man kan köpa det och hur mycket det kostar, sen kan du även beställa hem det direkt på sidan. Ett stort tips!