Sjuk :(

Hejsan!
Vaknade med feber, jag visste att jag hade feber
redan inatt. Jag låg och frös hela tiden :(
Sitter och myser i min säng nu, väntar på att
mobilen ska starta :)
 
Kommer nog bli ganska bra uppdatering idag, och kanske någon video.
Vilken tur att det finns alvedon ;)
 
 

C.O.O.L


.


Beautiful


Misslisibell :)

Hej!
Detta inlägget är till Misslisbell, inte för att hon kommer läsa
men what ever ;)
 
 
Du är miin förebild, yngre än jag det vet jag men
du är så himla mogen för din ålder!
Dina videos är awseome och din blogg likaså.
Att vara så kände som du är redan när man är
11 är unikt. Du har fans över hela Sverige och
tillochmed i andra länder, hur coolt???
Hoppas att du läser detta :D
 
 
BYEE ♥

Mobilbloggarna har inte kommit upp
Hejsan fina ni! :)
Jag måste bli bättre på att uppdatera ifrån en dator, för då är
jag säker på att inläggen kommer upp :)
 
Ja, idag har jag inga planer alls. Låg och messa med en kkompis nu på
morgonen :) 
Men vad vill ni se på bloggen, mer videos eller?
 
 
 
See ya :)

Fick saker av mamma :)

Visar starxt :)

Behöver nya jeans!

Halloj babys!
Idag blir det en lugn dag, som jag sa tidigare
så har jag världens huvudvärk och stannar hemma idag!
Ska nog till skolan imorgon, fredag jö!
 
Men jag är på jakt efter ett par snygga jeans :)
Hittat några snygga ifrån b.l.a. Hollister, sen
har jag även hittat ett par gryymt snygga
ifrån Cubus. 
 
Girls Hollister Jegging
Haha, Hollisters bilder är så himla osmickrande!
Ser ju inte hur den ser ut, men jag har provat dem och
dem sitter jättesnyggt! Tajta och snygga!
600 kronor på Hollister :)
 
Ett par gryymt snygga svarta jeans ifrån G-star :)
Älskar när det typ "glönser" lite om dem!
1195 kronor!
Cheap Monday - Narrow Poly Rinse Used
Grymt snygga blå jeans, ganska classic!
Men jag bara älskar färgen, passar till så mycket :)
Snyggt att stoppa in tröjan också!
399 kronor ifrån Cheap Monday
 
Har ni några snygga jeans?, lämna gärna en länk :)
 
Puss&Kram <3
 

Hemma idag :(

Hej!
Mår inte bra idag, blir hemma!
Åhh, skulle verkligen behöva
gå på franskan. Har ju missat en
hel del av det!


Trååkar

Heyy babyys!
Tråkar på lektionen nu, uppdaterar snart!


Vad vill ni se??

Hejsan babyys!
Suttit och kollat på lite awesome grejer på youtube. Men jag undrar vad ni vill se här på bloggen :)
Svara i kommentarerna så fixar jag det!
Greeat, vi hörs senare. Puss :)


Dagens outfit :)

Skjorta: Cubus
Tights: H&M
Klocka: Ur&Penn
Tubhalsduk: InterSport


Stukad handled osv.

Hejsan babes!
Hur är det??
Med mig är det skitbra, stukade handleden idag på träningen, men hallå YOLO! Nej, skoja! ;)


Moooring!


Franskalektion, check!

Yo!
Drar på rast nu, hörs sen :)