Är med Hannes och Linn <3 :)

 

Rast!


Foki!

Står i kö för Foki :)


Måste få ta det lungt....

Hej!
Jag orkar inte blogga nu, kommer inte gå ut med det här på bloggen!
Personliga skäl, och dessutom väldigt lågt utav mig....
 
Men jag hoppas att ni förstår mig
 

TACK FÖR ÖVER 400 PRENUMERANTER!

JAG ÄÄÄLLLLSSSSSKKKKAAAAARRRR ER!!!!!!!!!!!!!!!!

Läxjobb :(


På tunnelbanan :D


Godmorgon

Hej och godmorgon på er!
Just nu är klockan drygt halv 7, och jag har precis vaknat. Idag ska min klass på bio inne i stan, det ska väl bli kul!?

Aja, nu ska jag sminka mig osv.

Pusss :)


Hejhej ;)

Hejsan!
Jahoop, onsdag imorrn :) Bästakååmpisen fyller år, höhö!
Tack för att ni läser min blogg, gör mig verkligen såhääääär glad! :D
 

På bussen :)


Skolan idag osv.

Hejsan!
Hur är det med er? Med mig är det najsnajs ;)
Idag hade vi drottsprov grejsimojs, och jag fick C på det!
Ganska bra tycker jag, med tanke på att jag verkliggen avskyr idrott!!!!
 

Hihi ;)


Solsidan!


Snö på bloggen :)

Åhh, vad glad jag blir när allt funkar!
Nu la jag till lite snö på bloggen, visst blev det snyggt??
 
Tumblr_lcdooitz5l1qbv4sdo1_500_large

Fix i designen :)

Hehe, som ni kanske har märkt så har jag ändrat lite i desigenen :)
Längtar så himla mycket till jul, så det blev en lite julig bakrgund!
 
Hope you like it ;)